Ett två tre

Är så taggad på livet att jag spricker! Jobbet går super och jag trivs, jag kan spendera hela dagarna ute i solen när jag jobbar kvällar och kan samtidigt gå ut efter om jag skulle vilja eftersom jag ändå inte måste upp tidigt. Alla stammisar på jobbet ger mig så fina och berömande ord väldigt ofta också vilket ger mig en riktig boost. Nackdelarna är väl att jag inte hinner träffa min familj så mycket och att Adam slutar jobba ungefär när jag börjar. Men annars är det ett så himla komfortabelt liv just nu, speciellt på sommaren. Vintern kan jag dock tänka mig blir lite knepigare men hallelujah jag lever i nuet.
 
Ikväll blir det ett rätt kort pass 20-01 och sedan blir det möta upp resten av brudarna ute. Riktigt taggad på kvällen och det är dags att börja "räjda" garderoben för en outfit. Kallt? Varmt? Oklart. Riktigt oklart.
 
Som detta inlägg.
Ma bestie n me last time yeah yeah yeah yeah jag är flum okej.