Mat är livet.

Vad har jag gjort senaste dagarna då? Nu är det slutspurten på VM och det är mycket att göra på jobbet. Efter arbetet i lördags drog jag för att möta upp Linn, Hoff, Issa och Malin för att dra hem till Malin för att sova. Huset hemma stod tomt och det lät otroligt mys att få hänga med lite bruds. På vägen blev det ett Max-stop. Insåg inte förrän jag öppnade den här bilden i datorn att jag valde den printscreenade men nu orkar jag inte ändra, huehue.
Dagen efter valde jag att ha min cheatday. Har bestämt mig för att jag en gång i veckan får äta lite mer vad jag vill. Inte sagt då att jag alltid kommer bomba med det mest onyttiga jag kan hitta, men något som gör att jag får tillbaka motivationen och vill fortsätta ha en sund livsstil. Det blev kebabtallrik på Ruccola tillsammans med Hoffen, mums!
Efter det blev det att bara totalrelaxa då jag inte hade något arbete framför mig en kvällen, så det blev gossip girl med apelsinjuice och goooodis.
På kvällen blev det chips med dipp, popcorn och godis åter igen. Fick även spontanbesök av Adam.

Dagen efter blev det te för min onda hals, c-vitaminvatten, vaniljfil med jordgubbar, hallon och torkade gojibär samt proteinbröd med keso, skinka och tomat till frukost. 
Efter en del "diskussioner" (som föräldrar säger) hit och dit tvingade Adam med mig på en springtur (vad i helvete?) och vi körde även en del muscles på ett utegym i närheten. Adam var mycket hurtigare än mig, what is thiz. Här är vi trötta.
Efter det köpte vi med oss lunch som bestod av självplockad sallad samt vindruvor och blåbär och drog till Ekilla i Bålsta för att sola och bada. Fan lite kallt var det i vattnet men det var ändå skönt. Efter det serverades detta hemma hos Adam. Lövbiff med bulgur, filadelfia-pepparrotmix och grönsaker.
Igår blev det att chilla hemma hos Adam hela dagen medan han var på arbetet då jag inte började förrän 19. Blev kvarg med hallon och blåbär, te, ägg och knäckebröd med keso, skinka och gurka till frukost. Efter det låg jag i solen och gassade med Frida och körde även (lite) styrketräning. Sedan tröttnade vi på värme och käkade pasta-pesto och kollade på "Flickan från ovan" som jag såg när den kom ut på bio senast 2009. Rätt flummig den här gången också men jag förstod i alla fall lite mer. Sedan kom Adam hem och vi åt på Sibylla och sedan drog jag mig mot jobbet där det var heeeektiskt.
Detta var min tyska pappa under gårdagens match. Alltså 3 mål på 3 minuter?!?!?!  7-0 tills sista då det blev 7-1. Gaaaaaaaaleeeen match! Hehe, stolt över mitt tyska blod ;PPpppP.
Nu ligger jag uppe på min takterass här utanför mitt rum och kollar på gossip girl och för en tag sedan åt jag detta till frukost: Hallonkvarg med kiwi och torkade gojibär, proteinbröd med leverpastej och gurka samt c-vitaminvatten. Nu ska jag smörja in mig ännu en gång och hämta upp en stor kanna vatten så jag inte torkar ut. Om en stund blir det nog ett dopp i poolen, mamma och pappa sa att den va uppe i 29 grader nu, härligt! Ikväll blir det jobb 19.00!