bklööööh

Nu var det ett bra jävla tag sen jag skrev. Så längesen att jag var på väg att skriva "ätt" istället för "ett". Sommaren tog väl över antar jag.
Vad har jag gjort sen senast? Varit i Barcelona med brudarna som var en epic resa precis som väntat, kommit hem och börjat jobba igen. Umgåtts med mina vänner och Adam och alldeles för lite med familjen. Ätit rätt bra mat och på senaste tiden tränar jag väldigt bra igen, så det är jag stolt över mig själv för. 
 
Har en sådan otrolig längtan men samtidigt en ångest över att spendera 2 månader i Australien i höst. Kände redan efter 10 dagar i Barcelona att "meeerp vill bara hem och mysa med min gris snart och krama om mamma" och hur lär jag känna 2 månader ifrån min lilla pojk då? Sedan tror jag faktiskt att man börjar längta mer när man känner att det är dags att åka hem, de där sista dagarna, så är jag borta i 2 månader tror jag det blir en vanesak och man är ju så inställd på att man inte kommer träffa dom där hemma på länge. Nu kommer jag dessutom bara ha en kompis med mig så då finns det ju ännu fler att sakna där hemma. Men kommer ju såklart (eller iaf förhoppningsvis lol) träffa nya friendoz där. ÅH DET SKA ÄNDÅ BLI SÅ KUL!!
 
Snart kommer Adam hit och jag ska även övningsköra lite med papsen, det har lagts på hyllan allt för länge (körde senast i Påsk) för jag vill ju fan ha det där körkortet nån gång...
 
BAJS!