Åh jag mår så bra

Så mycket glädje jag har i kroppen just nu! Raka motsatsen från när jag skrev senaste inlägget, inte sant?
Saker och ting har löst sig till det bättre och jag är verkligen lycklig, det här var det jag behövde och det jag var ute efter. Förhoppningsvis håller det i sig. Nu ska jag om en kvart bege mig för att jobba ett kortpass 19-23. Så himla skönt att bara kunnat göra INGENTING hela dagen. Käkat upp alla kvarblivna bullar och godisbitar jag har och myst till det ordentligt för mig själv.
 
Vaknade imorse med Adam liggande på mig, den jäkeln ska alltid ta så mycket plats och gärna ligga på mig. Han påstår att han sover bättre om han ligger åt andra hållet för sig själv men faktum är att han alltid kommer krypande tillbaka i sömnen sen. Eftersom jag oftast ligger vaken någon timme efter han somnat då vi har olika jobbtider kan jag konstatera detta som faktum.
 
Jag tänkte idag att perfekt(!!!) idag kan jag ju bege mig till gymmet och bara kötta loss, eftersom jag hade en hel dag att spendera innan jobbet börjar, men sen kände jag att det fan är okej att inte alltid göra det. Jag tränar så mycket i alla fall att det är okej att ibland låta bli.
 
Ska ni ut och ta en öl ikväll är det bara att ta er en sväng förbi då, kompizar! Eller så kanske ni sparar er till imorn, valborg?
Träningsrelaterad bild eller något, gruppen jag tävlar med.